...kisah kau dan aku...

Tuesday, October 28, 2008

I'm sick..

Ya Allah...Tuhan sajelah yg tau macam mane sakitnya aku...

Baru2 ni aku mengalami sakit belakang..1st time kena time aku tgh kuar dating kat taman bukit hampar segamat..time tu sharom masakkan aku nasi minyak...sedap sgt...tapi sori b...sayang kurang selera skit time tu...sakit belakang x terkata..x tau laa dari mana sakit tu datang...tiba2 jer..

Semalam sakit tu datang lagi..by the way...aku berjaya jugak abiskan nasi minyak tu...thanx b.. haaa..sambung balik..sakit tu datang for the 2nd time..datang x bagi signal...macam ari tu laaa..
tiba2 jer..aku ngan sharom on da way balik segamat dari BP..x taulaaa mcm mane..tapi tanpa sedar aku menangis menahan sakit..badan aku x leh sandar langsung kat seat kete..dalam 10 minit jugak laa sakit tu datang..dan yg pelik bin ajaibnya..sakit tu tiba2 jer ilang..ilang mcm tu saje..mcm korang petik jari...skali petik..dia datang..petik lagi..dia pegi...sesuke ati ehhh..
sharom plak aku tgk x senang duduk dari aku stat nangis..aku tau dia risau..aku tau dia sayang kat aku..tapi percayala b..sayang ok...sayang sihat sampai ke ari ni..Allah masih benarkan sayang bernafas di muka bumi ni...Alhamdulillah...syukur sgt...

1 comment:

cikyom said...

Sabarla syg...mungkin Allah nk bg sesuatu untuk menduga cinta kita...b akn sentiasa jaga syg...dh lupa ke lirik glory of love tu..i'm the man who will fight for your honour...