...kisah kau dan aku...

Tuesday, October 28, 2008

fine...myvi aku!!!!!!

fine...myvi aku kena langgar..menyirap tul darah aku time tu.. aku dah bagi signal siap2 masa nak belok..tapi bole plak motor blkg aku tu terus nak tegak jer..apelagi berdentum la..aku plak nak cepat..coz nak gi kl ngan parents aku..x pasal2 benda ni berlaku..dahla yg langgar aku tu bdk lagi..form 3..x de lesen..aku dah kira baik ati la jgk tak menyumpah bdk pompuan tu..benda dah nak jadik..nak wat camner..
tapi yg wat aku menyirap sgt tu...bapak budak tu yang x nak bayar ganti rugi..dah la ko biarkan anak ko bwk motor..langgar kete org..xnak bayar pulak..byk cantik muka pakcik..ello..pakcik..saya ni kan dah kira baik ati tau x report polis..kalau x..anak pakcik mmg x selamat la ngan polis..
wahai hati..sabarlaaa...but thanx to my hubby, coz settle kan hal ni..bapak bdk tu hulur duit gak.. kalau B x de time tu..x taula apa nak jadi..

No comments: