...kisah kau dan aku...

Sunday, October 12, 2008

**Apa yang saya suka**

***saya suka bila awak merenung mata saya..
***saya suka awak yang sangat take care kan diri saya..
***saya sukakan awak yang sangat takut bila saya merajuk..
***saya suka bila awak ada di sisi saya bila saya sedih..
***saya sukakan awak yang sangat manja..
***saya suka sangat bila awak genggam tangan saya..seolah-olah semangat awak berada dalam diri saya...
***saya suka bila dengar awak membebel x henti-henti bila saya buat awak risau..so sorry..
***saya sukakan awak yang sangat suka berkebun..penanam cili yang berjaya..
***saya suka bila awak cakap "awak tau x yang saya sayang kat awak, syuhada"..
***saya suka setiap kali awak baca notes dari saya..dats mean awak rindukan saya..
***saya sukakan awak yang sangat matang..
***saya suka awak yang pandai speaking jawa..even saya x reti2 ckp jawa..
***saya suka bila awak tunjukkan sayang awak kat saya..
***saya sukakan awak yang berkulit sawa matang..
***saya suka cara awak menyayangi diri saya..
***saya suka awak yang sanggup datang rumah saya walaupun awak demam..
***saya sukakan sikap awak yang sangat yakin pada diri sendiri..
***saya suka bila awak sanggup lakukan apa saja untuk saya..
***saya suka bila saya tau awak suka saya..
***saya sukakan awak yang pandai merancang hala tuju hubungan kita..
***saya suka bila awak curi hati saya..
***saya sukakan awak yang menghargai pemberian saya yang tak seberapa..
***saya suka habiskan waktu saya bersama awak..
***saya suka berbuka puasa bersama-sama awak..
***saya suka merenung gambar awak..tapi saya lagi suka merenung wajah awak..
***saya sukakan setiap saat saya bersama awak..
***saya suka bau badan awak..
***saya suka kan ur level of confident..
***saya suka setiap lagu yang awak tujukan buat saya..
***saya suka bercerita dengan awak..
***saya sukakan perut awak yang semakin buncit..kita geng..welcome to da club..
***saya suka saat awak risaukan saya bila saya offkan handphone..tu la wat lagi saya sedih..tau takut..huhu..
***saya suka bila saya dan awak berkongsi rasa hati yang sama..
***saya suka bila awak dapat baca fikiran saya..pelik kan..
***saya suka duduk di sebelah awak..
***saya suka dengar awak bercerita..
***saya suka bila awak luahkan masalah awak kat saya..
***saya suka dapat menempatkan wajah saya di hati awak..
***saya suka bila awak ucapkan kata-kata cinta kat saya..
***saya suka bila awak dapat terima saya seadanya..even saya tidak secantik nurul syuhada nurul ain..
***saya suka bila awak rasa cemburu..menunjukkan saya adalah hak awak selamanya..
***saya suka bila awak telefon saya malam2...kacau tdo saya..walaupun awak tengah busy..dats mean setiap saat hanya saya sahaja di ingatan awak..
***saya suka awak yang pandai masak nasi minyak..
***saya suka saat beraya bersama awak..
***saya suka cara awak merenung saya...
***i love the way u talk..
***i love the way u walk..
***i love the way u love me..
***i love the way u smile..
***i love everything about you..
***i love u so much..until my last breath..please remember dat..MY SHAROM KAHAR

1 comment:

cikyom said...

Saya sangat teharu
i love u so much syuhada masri
dulu, kini, selamanya