...kisah kau dan aku...

Sunday, August 13, 2006

KAHWIN???!!!

Aritu 1 minggu aku cuti... best sgt dapat lapang fikiran... balik pontian, gi umah zai, jalan2 gi jb, lepak danga bay, pegi city square, tengok pantai... woww... rasa relax sangat... dah lama x alami perasaan macam ni.. nak balik chaah, mak ngan abah xde plak... umah xde org.. diorg pegi tengok akak aku yg tengah pantang..

Balik dari johor, hari rabu, aku terus g umah akak aku kat Kelana Jaya jumpe parents aku... lama x jumpe mak aku... rindu??? of course la... mana x rindu... tapi tiap kali jumpa mak, mesti perkataan KAWIN yg dia cite.. alahai mak... bukan uda xnak kawin... tapi... uda nak kawin ngan sape... xde calon...nak wat camne.. x cukup ngan tu.. mak aku bukak citer pasal kawan2 aku yg dah kawin dan yg ada anak berderet2... aku diam je... x de apa yg leh aku cakap... mak, bersabar yer... 1 hari nanti, uda pasti akan kawin... cuma bile... uda x pasti... cukuplah setahun uda frust dengan warga Melaka... skrg ni baru uda leh bukak hati uda untuk org lain... sampai masanye... uda akan kenalkan jugak kat mak dan abah...

Bagi aku plak... sume ni dugaan Allah... mesti ada hikmah di sebalik sume ni... cume aku kena cuba mengharunginye... Doakan aku ye kawan2....

2 comments:

Anonymous said...

lamer dah x bukak blog ko nie...ala nasib kiter seruper la...ari ni aku kene push lg..sepupu aku dtg td dok tnye lg...aduh pening kpale aku...camner ni adah..cubaan ptama dah gagal...

Anonymous said...

To : zai@ieqin

Woit! aku rase better ko acept jer purpose org tu.. amk no hp laki tu.. berkawan jer dl.. agak2 pas 6 bln tgk ok jer.. line clear.. kalo bkn jodoh x jd gak bab paksa2 ni.. heheee...