...kisah kau dan aku...

Thursday, August 31, 2006

Cantik ke??

"You don't love a woman because she is beautiful, but she is beautiful because you love her"
Ungkapan ni aku amik dari 1 email yg aku dapat drpd seorg kwn aku.. menarik kan ungkapan ni.. aku setuju sangat ngan ayat ni.. bagi aku perkataan cantik 2 subjektif... sume org bole beri pandangan yg berbeza2.. mgkin ada org cakap si polan ni cantik, tapi ada plak yg cakap biasa aje.. depends la pada kacamata org yg melihatnya..
kadang2, walaupun org 2 x cantik, tapi disebabkan dia mempunyai budi pekerti yg tinggi, dia bole jadi cantik.. samalah jugak mcm ungkapan kat atas.. seorang wanita itu cantik disebabkan ada yg menyayanginya... jgn pandang luaran seseorg wanita itu untuk menilai kecantikannya kerana bagi aku dalaman seseorg wanita itu lebih cantik dari luarannya...
Apa pendapat korang???

4 comments:

Anonymous said...

Hehehee... sesuwai gak topik ko kali ni.. aku dlm kategori x cantik. tapi yg aku heran, naper ler kawan2 lelaki aku syg sgt kat aku. bespren aku pun heran. mcm aku ade guner2 jerk. at last, my bespren told me that lelaki suke pompuan yg natural, jadi diri sendiri.. then br ler aku akui, aku selalu memperthnkan pendirian aku & byk ler bertelagah ngan kwn lelaki dlm bab2 ni.. ala, mcm kiter ler kalo dpt bopren yg jenis pak turut. bosannye hidup.. muke ensom tapi bendul hahaha!! x tahan beb! kecantikan luaran yg korang nmpk tu dilahirkan dr ati seseorg. kalo ati die busuk, muke cantik, org x kan nmpk daye penarik die gak... so, ceriakan ler ati kiter.. maka terserlah ler keserian wajah.. lg 1, kalo perlu bantuan, guner ler aura seri dr. Nordin tuu.. menjadi tau!

Unknown said...

Bagi aku setiap orang ade kelebihan dan keburukan . Maybe seseorang tuh diberikan lidah yg petah berkata tp ditarik daripadanya kesempurnaan wajah . Mungkin ada yang cantik macam model tapi buruk jiwanya .

Sebenar2 nya bg aku bersyukur dengan aper yang ada . Jangan terasa rendah diri dan bangga dengan apa yg ada .Itu jer . tak perlu botox , x perlu dedah aurat untuk mendapat perhatian orang ...titik

cikda said...

no botox... original face lagi menarik kan

ding sec. said...

Batch 85/86.....kapten osmang mane ?....haloo kapten osmang......?.