...kisah kau dan aku...

Sunday, September 21, 2008

Ape tgk2...nak mati eh...???

Perghhhh...layan...memang layan...subuh2 camni sambil tgu waktu imsak..layan plak lagu sempurna...hati rasa tenang jer..x macam semalam petang..rase macam nak marah jer...mcm nak bunuh org..mcm nak strangle org..huhu..seb baik semalam pose..seb baik semalam my sharom pujuk hati aku yg mcm nak meletup ni...

Ni la dia...celcom..keje nak makan duit org + tipu org jer..arghhh...suku sakat TM mmg camtu.. bersyukur sgt2 aku dah x keje kat VADS lagi...huhu...barulah aku rase mcm mana frust nyer customer TM...marketing punyela bagus...promotion sana...promotion sini..service hampeh tahap cipan...line celcom aku ni...asyik crossline jer..tu x kira bil tepon melambung tgi even aku dah tukar plan 1+5...mmg xde sape yg aku kol klu bukan family aku n my sharom...mmg x penah2 lah bil tepon aku tgi melangit camni...

Emmm...sudah2...wahai hati...tenang la dikau...subuh pun dah masuk...aku nak solat jap then sambung tidooooooooooo.....huhu...aku dah terbayang2 katil aku dah ni...chaw cin chaw... mmuah...

1 comment:

Unknown said...

happy birthday cikda .. may allah bless us as we sharing the same birthday .. hehe ..