...kisah kau dan aku...

Friday, September 19, 2008

19 Ramadhan 1429...

tepat jam 7.01pm..skrg aku kat KFC Bukit Pasir...berbuka puasa bersama insan yang sangat aku sayangi ...kalau korang nak tau..perut aku skrg ni memang tgh lapo...lapo tahap gaban la..x sabar nak berbuka..ni kalau linda tau aku berbuka kat KFC mesti dia terliur...huhu...sori mak
arini dah masuk ari ke 19 kite berpuase...lagi bape ari lagi nak raye??..11 ari lagi...huhu..wat anak2 sedara aku yg dah berangan nak duit raye dari cikda..huhu..jgnla dok berangan lagi..konpem tahun ni korang x dapat duit raye..nak wat cane...gaji x dapat lagi...huhu..ni la x syoknye kalau mula2 keje gamen...gaji punyela lambat...alaa...senang kata lah kan..kerani skola aku yg malas wat keje..keje dok tangguh2...igt muke aku ni cap duit...seb baik la sekarang ni time pose...jimat skit duit aku..huhu..
jap eh..tgk jam jap..dah nak masuk waktu berbuka ni...lagi seminit je..kalau aku dok KL konpem lambat gi nak berbuke..huhu...okla...perut aku dah menyanyi2 lagu ni..
Selamat berbuka...

4 comments:

cikyom said...

siapkah di hati mu????
insan di sayangi???
hihihi

cikda said...

lagi mau tya daaaa...
paham2 sendiri laaa....

Anonymous said...

sampai hati tak kongsi ngan kitaorg citer buah ati awak tu ek....
wah wah wah, buka poser kat KFC he? selera mat salleh la tu.....
mg dh terliur nie....
anyway, tahniah atas kebahagian ko tau da...
lg 1 berita gumbira yg nak aku kabarkan nie......
ko dh jd makcik.... maria dah selamat bersalin 2 ari lepas... hasmil dpt baby gurl.... comey sgt, rambut lebat, muka mcm cina.... cute....
tak sabar nk tggu turn aku....
rayer dtg la muo da.... ok chiow.....

Unknown said...

sempat lg berbblog sebelum bukak pose .. pergh .. bloggers yg hebat nie .. huhu