...kisah kau dan aku...

Sunday, November 02, 2008

Maaf...

Banyak dugaan yang aku tempuhi sepanjang aku bercinta ngan teman lelaki aku...korang pun dah tau kan siapa dia...dia seorang lelaki yang aku cari2 selama ini..dia lelaki yang hadir dalam setiap mimpi2 aku...dia lelaki yang dapat membuatkan jiwa perempuanku bergetar...dan dia seorang yang sabar dan dapat menerima aku seadanya...dia lelaki dalam hidup aku..sharom kahar..
Pengalaman lalu kadang kala membuatkan aku terlalu berhati-hati dalam memilih seorang pasangan hidup..pintu hati yang aku tutup selama ini terbuka luas dengan kehadirannya dalam hidup aku..jujur dan berterus terang, malah berpendidikan agama..antara sebab aku terpaut dengannya...
Semalam...aku telah melukakan hati lelaki yang menyayangi aku..mungkin benar kata dia..ego aku melangit tinggi..tanpa aku sedar..ada hati yang terluka dengan sikap aku yg menyanjung tinggi ego yang selama ini ada dalam diri aku..maafkan sayang..b..sayang janji x buat lagi..sungguh...tapi kalau berlaku juga hal yang sama satu hari nanti...teguran dari b amat sayang harapkan..berdiam diri membuatkan sayang lupa dan leka..
Tapi kaannnnnn...saya amat berterima kasih pada awak yang sanggup juga memujuk saya..walaupun saya yang melukakan hati awak...
Ya Allah...sayangnya saya kat awak sharom..

2 comments:

aS_c0mei said...

wahh..sume entry berbaur cinta....indahnya cinta itew...hehe.jgn la ego sgt k!kena mengalah gak kadang2 tu supaya hubungan sentiasa tenang.

*pandai la aku bg nasihat.kuikuikui

cikda said...

as...ape blog ko as...aku terdelete laaa..