...kisah kau dan aku...

Wednesday, January 02, 2008

Goodbye Asmah...

Hari ni hari ke-3 aku trening kat Menara TM...so far OK lah..aku dah familiar ngan system I-Care ni but system baru masih ada kelemahannya..mcm ICOMs gak la masa mula launch..huhu hari ni sebenarnya aku xnak citer byk pasal trening n apa kejadahnya I-Care ni..

Dalam sebulan dua ni aku byk berpikir tentang my best fren..asmah..satu opis memang tau mcm mane close nya aku ngan asmah..senang kata kemana-mana pun, ktrg gi berdua..byk rahsia n citer yg aku luahkan kat asmah n kebanyakan rahsia asmah aku pun tau..walaupun x 100% tapi akulah tempat dia curahkan segala masalah...aku igt lagi masa aku mula2 masuk follow up..aku kenal asmah sebagai buddy master kawan aku je..juz say hi n borak biasa je..

Lama2 dah 2-3 bulan masuk follow up.. aku mula rapat ngan asmah hanya kerana kitorg peminat drama korea..everyday topik yg hangat kitorang bincangkan time breakfat n lunch topik ni la..masa tu barulah aku realize that asmah rupanya satu kepala ngan aku..memang ngam..bulan 3 aku beli Myvi and aku slalu ajak asmah kuar..satu hari aku x ckp ngan asmah macam ada benda yg x kena..walaupun jarak umur aku ngan asmah 2 tahun tapi dia seorg yg matured..i love her very much n aku anggap asmah bukan saja kawan baik aku but one of my family member..

Dalam sebulan ni..aku kerap menghitung hari..menunggu hari-hari terakhir asmah di office.. dia dapat tawaran KPLI kat perlis and she decides to accept the offer..Ntah la..aku pun x tau mcm mana hidup aku tanpa asmah nanti..She's the one that know me very well..i'll be miss her..

Jauhnya nak gi perlis!!!!!!!!! Arrggghhhhhh!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

hey..im not da one to decide nk g perlis..ko yg pakse hoh

tapi kte glad ade ko ngan kte..rdu ko ngat weih..

Asmah itu